اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی داوری بخش عکس اعلام شد

به گزارش روابط عمومی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها با پایان داوری بخش عکس دومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی از سوی دبیرخانه اعلام شد.

برهمین اساس در بخش ملی و خوزستان، جابر غلامی از مرکزی (۵عکس)، علی اصغر یوسفی از مرکزی(۴عکس)، محمد رضایی از مازندران (۳عکس)، علی ابک از سمنان (۲عکس)، علی معرف از خوزستان (۲عکس)، مرتضی یاقوتی از خوزستان (۲عکس)، علیرضا محمدی از خوزستان(۲عکس)، رضا رمضانی از قم(۲عکس)، سید عقیل غراوی از خوزستان(۲عکس)، امیر قادری از مرکزی، سید رضا مهری از خراسان رضوی، محمد وحدتی از قم، جهانگیر رستمی از خوزستان، مهزیار مهدی پور از خوزستان، علی احمدی نژاد از اصفهان، مرتضی صالحی از اصفهان، احمد بلباسی از تهران، سعید قاسمی از اهر به مرحله داوری نهایی راه یافتند.

در بخش عکاسی با تلفن همراه، معصومه عبدی از مرکزی(۲عکس)، محمد هادی خسروی از فارس (۲عکس)،مهدی حاجیان فروشانی از اصفهان(۲عکس)، حامد خلیلی از تهران، مهدی شاهویسی از خوزستان، سجاد فرضی از خوزستان، زهرا مهدویان از خوزستان، امیر قیومی از فارس، هادی افشار از فارس و محمد حسین صلواتی از خراسان رضوی پذیرفته شدند .

در بخش عکاسان غیر ایرانی، محمد خلیل هنون(۲عکس)،موفق ریاض عوده ماجد(۲عکس)لیث احمد هادی الموسوی، عباس الشریفی، علی منتظر الوئلیی، حسن علی عبدالرضا، حسن النجار از کشور عراق به مرحله نهایی راه یافتند.

گفتنی است پس از پایان مهلت ارسال آثار، ۲ هزار و ۸۳۵ فریم از ۳۸۰ هنرمند عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از شش ساعت داوری، ۵۵ عکس به بخش نمایشگاه و چاپ در کتاب راه یافتند.

لازم به ذکر است؛ داوری آثار بخش عکس سوگواره توسط مجید ناگهی، کمال الدین شاهرخ و سامر الحسینی از کشور عراق به دبیری محمد آهنگر، عکاس برجسته کشوری صورت پذیرفت.

با پایان داوری سایر بخش های این سوگواره اسامی برگزیدگان از پایگاه اطلاع رسانی مربوطه به نشانی https://mokebha.ir/ به اطلاع عموم می رسد.